vrijdag 28 februari 2014

Voor mijn vriendin

Een lieve vriendin heeft voor mijn dochter een hele leuke verjaardagstaart gemaakt. Hij was prachtig en smaakte zooooo lekker...
Als dank daarvoor heb ik deze twee armbandjes gemaakt. Ze zijn gemaakt op voorgevormd ijzerdraad. Ik heb verschillende kralen gebruikt zonder vast patroon.

Het tasje heb ik gehaakt met Catania katoen op naald 2,5. Ik heb 2 granny's gehaakt en die samen
gehaakt.
Ik vind het erg leuk om zelfgemaakte cadeautjes te geven. Ik hoop dat ze er net zo van geniet als we genoten hebben van de taart.

3 opmerkingen:

  1. Met liefde gemaakt en met liefde gegeven, wat wil een mens nog meer.
    Grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi cadeautjes en een lief gebaar. Daar is jouw vriendin vast blij mee.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelfgemaakt is absoluut leuk! Heeft net een stukje extra. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen